-->
Dansk - ScientologiDeutsch - ScientologyDutch - ScientologyEnglish - ScientologyEspaסol - ScientologyFrançais - ScientologieItaliano - ScientologyGreek - ScientologyJapanese - ScientologyMagyar - SzcientolףgiaNorske - ScientologiRussian - ScientologyHebrew - ScientologySvenska - Scientologi
מהי סײנטולוגיה?
חפש
 דף הבית צור קשר  חדשות חנות ספרים מילון מונחים  קישורים  תפריט ראשי


מבוא
סיינטולוגיה -- הרקע שלה ומקורותיה
עקרונות הסיינטולוגיה ויישומם
שירותי הסיינטולוגיה
שירותי צ,פליין וייעוץ רוחני, ושירותי אתיקה וצדק
יעילותה של סיינטולוגיה
כנסיות של סיינטולוגיה ופעילויותיהן
פעילויות הקהילה
רפורמה חברתית
(WISE) המכון העולמי של סיינטולוגיה לעסקים
פעילויות לשיפור חברתי
הסטטיסטיקות והצמיחה של סיינטולוגיה
שאלות ותשובות בנושא סיינטולוגיה
ל. רון האברד
סימוכין
הארגון ליישום הלמידה

כאשר הוצגו בפני לראשונה התיאוריות והשיטות של מר האברד, הייתי מאוד חרד בנוגע למה שקורה לרמה של ידיעת קרוא וכתוב ולמוטיבציה של התלמידים. שקלתי אפילו להגיש את התפטרותי. אולם, לאחר שלמדתי על שלושת המחסומים ללמידה ומה אפשר לעשות לגביהם, התחלתי להשתמש בנתונים יותר ויותר עם התלמידים. לבסוף, יצרתי קורס שלם של כישורי למידה, ולימדתי גם את קורסי הדקדוק והכתיבה שהעברתי כשאני מיישם במלואה את טכנולוגית הלמידה. התוצאה היתה מורה אחד לאנגלית ששוקם ומאות תלמידים נלהבים מלאי מרץ.

ב. א. פ.

הקודםהבא
 

| דף הבית | קישורים | מילון מונחים | חנות ספרים | דואר אלקטרוני | דעתך (סקר) | Scientology |
| Scientology (Italiano) | Scientology (Deutsch) | Scientologie (Français) | Scientology (Español) |
© 2000-2004 Church of Scientology International כל הזכויות שמורות

למידע על סימנים מסחריים