|
הארגון ליישום הלמידה
כאשר הוצגו בפני לראשונה התיאוריות והשיטות של מר האברד, הייתי מאוד חרד בנוגע למה שקורה לרמה של ידיעת קרוא וכתוב ולמוטיבציה של התלמידים. שקלתי אפילו להגיש את התפטרותי. אולם, לאחר שלמדתי על שלושת המחסומים ללמידה ומה אפשר לעשות לגביהם, התחלתי להשתמש בנתונים יותר ויותר עם התלמידים. לבסוף, יצרתי קורס שלם של כישורי למידה, ולימדתי גם את קורסי הדקדוק והכתיבה שהעברתי כשאני מיישם במלואה את טכנולוגית הלמידה. התוצאה היתה מורה אחד לאנגלית ששוקם ומאות תלמידים נלהבים מלאי מרץ.
ב. א. פ.
|