|
הארגון ליישום הלמידה
הייתי צריכה לשלוח את בתי לבית-ספר ממשלתי בהולנד. לאחר שנה אחת בבית-הספר היא היתה צריכה להרכיב משקפיים, התחילה לגמגם והיו לה בעיות רבות במתמטיקה. למרות שעזרתי לה בבית, הבעיות נעשו גרועות יותר ויותר והיא נעשתה מאוד לא מאושרת.
בני נשלח גם הוא לאותו בית-ספר והפך למסוגר מאוד ושקט. מורתו אמרה לי שהוא חירש (בתור הסיבה להיותו שקט) ושבשורש העניין נעוצה בעיה פסיכולוגית. ובכן, הוא היה ילד ממש מלא חיים עד לאותה תקופה, ולא היה חירש אני יכולה להבטיח לך זאת!
החלטנו לעבור ולרשום את ילדינו לבית-ספר גרינפילד שמשתמש בטכנולוגית הלמידה של
ל. רון האברד בכל הכיתות. למרות מחסום השפה, שניהם הרגישו מאושרים יותר
בבית-הספר החדש.
כמעט מיד הפך בני להיות מאושר ומלא חיים שוב, וכל הסימנים של "הבעיות" שלו נעלמו, ועדיין שמיעתו היתה טובה.
בעיותיה של בתי נתגלו כאי-ידיעת שלושת המחסומים ללמידה והדרכים לטפל בהם. למעשה, היא אוהבת מתמטיקה כעת וגמגומה נעלם לגמרי. השימוש בטכנולוגית הלמידה הציל ללא כל ספק את חיי ילדי בתקופת היותם בבית-ספר!
י. מ. ה
|