|
הארגון ליישום הלמידה
במהלך שש השנים האחרונות עבדתי כמורה לחינוך מיוחד בבתי-ספר ממשלתיים.
תלמידי יכלו להיות מתוארים כילדים אשר ויתרו על למידה, או שוויתרו על האמונה כי הם יכולים ללמוד. לאחר שהשתמשתי בטכנולוגית הלמידה של מר האברד, היה זה נפלא לראות את הערכתם העצמית חוזרת, מטרתם כתלמידים מוצתת מחדש, והחשוב מכל מיומנויותיהם משתפרות. כאשר אני רואה שהציונים בקריאה ובחשבון משתפרים אצל ילדים אשר לא שיפרו את רמות המיומנות שלהם בתקופה של שנתיים עד חמש שנים, אני יודעת שהטכנולוגיה פועלת.
ו. ג.
|