|
הארגון ליישום הלמידה
תוצאות
התוצאות המתועדות של תוכניות 'הארגון ליישום הלמידה' מעידות במידה רבה על ערכן. להלן מדגם מייצג:
בבית-ספר אחד בלוס-אנג'לס, שם טכנולוגית הלמידה נמצאת בשימוש בתוכנית הלימודים כולה, תלמידים עוברים בדרך כלל את מבחן הכושר הלימודי בציון גבוה בשלושים אחוזים מן הממוצע הלאומי. ב'מבחן ההישגים של קליפורניה', המוכר מבחינה לאומית, תלמידי כיתה ד' קיבלו ציון גבוה בשתי רמות או יותר מהנורמה המקובלת בקריאה, בחשבון, ובמיומנויות שימוש בשפה.
בתוכנית לידיעת קרוא וכתוב בדרום-אפריקה, השיפור הממוצע שנתקבל ביחס לגיל הקריאה היה שיפור ברמה של שנתיים ושלושה חודשים. בנוסף, תלמידים אשר קיבלו הכשרה בבתי-ספר ממשלתיים הראו שיפור יוצא דופן בשיעור ציוני 'עובר' בכל הנושאים. מיוני ומדצמבר 1995, לדוגמה, שיעור ציוני ה'עובר' הממוצעים ב-19 בתי-ספר גדל מ-43 אחוזים לפני השימוש בטכנולוגית הלמידה ל-78 אחוזים לאחר יישומה.
|