|
הארגון ליישום הלמידה
|
|
בכל שבוע מאות תלמידים מנצלים את השירותים של התאגדות האברד של יועצים רוחניים (HELP) בהוליווד, אשר הוכתרה בשם "מתקן לדוגמה" על-ידי 'היוזמה לחונכות של צעירים בקליפורניה' של משרד המושל.
| |
תוכניות לציבור הרחב מביאות תקווה והצלחה
אנשים רבים, שנתנו דעתם לעובדה שאנאלפביתיות זוהתה כגורם לחוליים חברתיים רבים אחרים, לרבות עוני ועבריינות נוער, החלו ליישם את טכנולוגית הלמידה באופן נרחב במסגרות שמחוץ למערכת החינוך, כשהם עובדים ישירות עם קהילות שלא באו במגע עם חינוך משמעותי.
בעיר קומפטן באיזור לוס-אנג'לס שבקליפורניה' 'מסע התעמולה למען ידיעת קרוא וכתוב בעולם', ארגון חינוכי שלא למטרות רווח אשר נוסד על-ידי כוהן דת בפטיסטי, פועל בשיתוף פעולה עם 'הארגון הבין-לאומי ליישום הלמידה' על מנת לקבוע תוכניות למידה ולימוד קרוא וכתוב שבסיסן בקהילה עצמה (כולל בקומפטן עצמה) אשר משתמשות בטכנולוגית הלמידה. תוכניות אלה תוארו על-ידי יועצי נוער כ"מתנה משמיים". בזכות יישומם של חומרי הלמידה של מר האברד, לא זו בלבד שכישורי הקריאה והתקשורת של ילדים צעירים השתפרו במידה ניכרת, אלא שאפילו חברי כנופיות שבדרך כלל בזים לתוכניות לחינוך מתקן, משתתפים מרצונם בשיעורי הלמידה. "חומרי למידה אלה", העיר איש דת מהקהילה שעובד עם התוכנית, "יוציאו אנשים לחופשי".
בלינווד, קליפורניה, נתבקשו חונכים של 'מסע התעמולה למען ידיעת קרוא וכתוב בעולם' לסייע לילדי בית-ספר ממלכתי בעלי הישגים נמוכים לשפר את כישוריהם בקריאה ובמתימטיקה. בתוך תקופה של שבעה שבועות בלבד של חונכות חלקית, עלה ממוצע רמת הקריאה ביחס לשנות הלימוד ברמה של שמונה חודשים. ציוני המתימטיקה עלו בעשר נקודות באותה התקופה.
|