|
סיבות
לקשיים
ופתרונותיהם
מילים שאינן מובנות כהלכה
כפי שהוזכר בפרק הקודם, אחד ממחסומי הלמידה הוא תופעה שבה מילים שאדם קורא או שומע אינן מובנות לו במלואן. תופעה זאת חלה גם על קבלת תהליכים. אם האדם שמקבל אודיטינג אינו מבין במלואו מה האודיטור אומר או שואל, הוא עלול בהחלט לנסות לעשות דבר השונה לחלוטין מכוונתו של האודיטור או של התהליך. הוא מוּעד להישגים מעטים יותר, הוא יתקשה להבין וייתכן שלא ירצה להמשיך ולקבל יותר אודיטינג.
על מנת להימנע ממצב זה, אדם מקבל לפני תחילת האודיטינג הבנה מלאה על המונחים והרעיונות הבסיסיים שבהם האודיטור והוא ישתמשו. הם עוברים על הנוהלים המדוייקים שבהם ישתמשו עד שהאדם בטוח כי הוא מבין אותם. אם במהלך האודיטינג מתעוררת שאלה או שהפרקליר חש חוסר ודאות בנוגע למשהו, עליו לומר זאת מיד לאודיטור, אשר יעזור לו להבהיר כל מילה שאינה מובנת כהלכה ויענה על כל שאלה.
|