|
מסלול ההתקדמות
המומלץ
צד ההכשרה של 'טבלת הסיווג' הדירוג והמוּדעות של הרמות והתעודות, מתאר את הסדר העולה של הקורסים הנדרשים כדי להפוך לאודיטור. רצף ההתקדמות מתחיל בדרך כלל בשירותי מבוא אחד או יותר כפי שתוארו קודם לכן, המעלים את האדם אל צד ההכשרה של הגשר. לאחר השלמת אחד משירותי המבוא או יותר, השירות העיקרי והחיוני הראשון הוא 'כובע התלמיד'.
מר האברד גילה שהמוקש הגדול ביותר בהכשרה היה, ללא ספק, אי-היכולת ללמוד כהלכה. הוא תיקן זאת על-ידי גילוי שלושת המחסומים ללמידה ופיתוח הטכנולוגיה ללמידה שמתגברת על אותם המחסומים. מאז תגלית זאת, כל סיינטולוג, ללא יוצא מן הכלל, היודע את טכנולוגית הלמידה של ל. רון האברד ומיישם אותה במהלך הכשרתו, עובר את הקורסים במהירות והופך להיות אודיטור מצוין.
שירות חיוני נוסף הוא 'קורס שיטה 1 להבהרת מילים בקו-אודיט'. 'שיטה 1' היא אחת מתוך תשע השיטות להבהרת מילים. אדם יכול ללמוד להעביר את תהליך האודיטינג הזה, ולאחר מכן לבצע קו-אודיטינג עם אחר. 'שיטה 1 להבהרת מילים' היא תהליך אודיטינג, שבו האודיטור והפרקליר תרים אחר שגיאות בסיסיות במילים ובמשמעויות בעברו של הפרקליר, ומסלקים אותן. ניתן להבין במלואו את ערכו של התהליך כאשר אדם מגלה שבעזרת 'שיטה 1 להבהרת מילים' נושאים שלמים ואף פרקי השכלה שלמים שלא הובנו בעבר ניתנים לשיקום. אדם עלול להשתרך מאחור בדרך קבע באותן נקודות שבהן הוא צבר מילים שלא הובנו כהלכה. 'שיטה 1' משחררת את האדם מנקודות אלה ומאפשרת לו להשתמש בהשכלתו.
כצעד ראשון ניתן לבחור בקורס 'כובע התלמיד' או ב'שיטה 1 להבהרת מילים', אולם שניהם חיוניים לשם התקדמות מהירה ומוצלחת בלמידה, המאפשרת לאדם להפיק את מלוא התועלת הרוחנית מסיינטולוגיה.
|