|
התאחדות
הסיינטולוגים
הבין-לאומית
|
|
בפרנקפורט, גרמניה, חברים בהתאחדות הסיינטולוגים הבין-לאומית הצטרפו למנהיגי דת מכל רחבי העולם כדי לנקוט עמדה למען חופש הדת. פעולות מעין אלה עוזרות ליצור בארצות בכל רחבי אירופה אווירה שבה אנשים מכל הקבוצות הדתיות יכולים לעסוק בחופשיות באמונתם.
| |
דוגמה להשפעה בעקבות תמיכתו של ה-IAS היא פעולותיה של חבֵרה ב-IAS ואשת חינוך בבריטניה. ב-1994, בעזרת מענקים של ה-IAS, היא החלה להביא את טכנולוגית הלמידה של מר האברד אל זימבבואה. בשלהי שנת 1996, עיירה שלמה אימצה טכנולוגיה זאת בכל מערכת
בתי-הספר בה.
בעזרת תמיכה נוספת של ה-IAS במהלך השנה שאחריה, היא החלה להכשיר מורים באחד ממחוזות בתי-הספר האפריקנים. בתיאום עם אישים במשרד החינוך, ברמה המקומית והלאומית כאחד, היא הביאה את טכנולוגית הלמידה של ל. רון האברד לכל בית-ספר באותו מחוז. כל אלף המורים הינם כעת בעלי הכשרה בה, משתמשים בה כל יום ומיטיבים עם יותר
מ-30,000 תלמידים ב-78 בתי-ספר.
ה-IAS סיפק כמו כן תמיכה ל'מסע התעמולה למען ידיעת קרוא וכתוב בעולם', תוכנית שנוסדה בקומפטון שבקליפורניה בשנת 1992, על מנת להביא את טכנולוגית הלמידה של ל. רון האברד אל האיזורים הנחשלים במרכז הערים. התוכנית גדלה מאז ל-30 סניפים ברחבי העולם, לרבות אל ערים אחרות בארצות-הברית ובבריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו-זילנד. ההתאחדות העניקה תמיכה לשם סיוע בהקמת פרוייקט קומפטון כסניף לדוגמה, בסייעה רבות להתרחבותו של 'מסע התעמולה למען ידיעת קרוא וכתוב בעולם', ובכך מאפשרת לסניף זה לאמן אחרים ולפתוח סניפים חדשים במקומות אחרים.
בעניין דומה, ה-IAS נתן חסות ל'פרוייקט ההשכלה וידיעת קרוא וכתוב של הוליווד' (HELP) תוכנית אשר מספקת הדרכה רוחנית וחונכוּת אישיים, בהעבירה תוכניות שלמות לקריאה ולכתיבה המשתמשות בטכנולוגית הלמידה של
ל. רון האברד. אנשים אשר לא היו מסוגלים לקרוא בהגיעם לתוכנית, מסוגלים כעת לקרוא ולכתוב לאחר שבועות ספורים בלבד של חונכוּת.
|