|
סיבות
לקשיים
ופתרונותיהם
טעויות בהכשרה
מטרה לא נכונה ללמידה
אפילו לפני תחילת הלמידה של נושא מסויים, האדם עלול לעשות שגיאה בסיסית כשהוא מנסה ללמוד את הנושא מאיזושהי סיבה אחרת מאשר באמת ללמוד אותו, להבינו וליישמו.
כמה מן הסיבות הלא נכונות ללמידה כוללות: לקבל תעודה או תואר, לזכות במעמד, להצליח בבחינה, להרשים מישהו או למלא אחר המשאלה של ההורים או בני-המשפחה.
סיבות אלה עשויות להביא לתואר, אך אין הן ערובה לכך שהאדם יוכל ליישם את החומר שלמד.
אם אדם לומד דיאנטיקה או סיינטולוגיה מהסיבה הלא נכונה, הוא יפגע אך ורק בסיכוייו להשיג שיפור ממשי.
הדבר עלול להביא לכך שהוא לא יבין את הקורס באמת ולא יקבל את מלוא ההישגים האפשריים.
על האדם ללמוד כשלמול עיניו עומדת מטרת היישום. שירותי ההכשרה של סיינטולוגיה ערוכים באופן כזה שקל יהיה לעבור דרכם צעד אחר צעד. בסיום השירות האדם מכיר את החומר שלמד ויכול ליישם את הנתונים בכל התחומים בחייו.
|