|
טבלת הסיווג:
שירותי הכשרה לאודיטור
מפקח המקרים מוודא שהסשנים של כל אודיטור נעשים בצורה תקנית, ומכוון את האודיטור אל השירותים שעליו להעביר מסשן לסשן, בהתבסס על מערכת צעדים כוללת של אודיטינג שהוכנה במיוחד עבור כל אדם, כדי להבטיח את התקדמותו הרוחנית המירבית. הוא עוזר לאודיטור להעביר את הטכנולוגיה בצורה נכונה, ואם חלה טעות כלשהי בנוהל הוא מוודא שהאודיטור יתוקן. מיומנותו של אודיטור משתפרת באופן זה לאין ערוך באמצעות פיקוח מקרים טוב.
מפקח המקרים, שאינו מעורב ישירות בסשן, לומד את הדו"ח הטכני שנעשה על-ידי האודיטור; מרחק זה מספק לעתים קרובות תצפית נקיה ובעלת ערך על התקדמותו הכללית של הפרקליר. הוא נמצא שם למען הפרקליר, ומסור להעברת הפרקליר דרך כל דבר שעלול להתעורר באודיטינג שלו. "רוב הפרקלירים יודעים שמפקח המקרים נמצא שם", כתב ל. רון האברד פעם בעלון למפקחי מקרים. "מודעות זו היא אף אֵמון רב, וזהו אמון שנרכש על-ידי תוצאות נהדרות ולעולם לא נבגד."
הכשרת מפקחי מקרים מורכבת מקורסים, עם התמחות משלהם. באופן זה אתה לומד את הטכנולוגיה של פיקוח המקרים ולאחר מכן רוכש ניסיון מעשי בפיקוח על האודיטינג של אחרים. ישנם קורסים של מפקחי מקרים שבאים לאחר דרגה IV, דרגה V, דרגה V בוגר, דרגה Vא, בוגר, דרגה VI, דרגה VII, דרגה VIII, דרגה IX ודרגה XII.
|