|
העיסוק המעשי בסיינטולוגיה
בסיימו שירותי הכשרה מסויימים, האודיטור רוכש ידע טכני נוסף ביישום החומר שלמד בעוברו תקופת התמחות תחת פיקוח מוסמך ברמה גבוהה. ההתמחות הופכת את האודיטור למומחה על-ידי עשייה. האודיטור נותן אודיטינג לפרקלירים רבים ושונים, בפעולות שבהן קיבל הכשרה. ניסיון כזה מעניק ודאות שאינה ניתנת לערעור, אשר נובעת אך ורק מההתנסות בעשיית דבר-מה שוב ושוב.
טכניקות האודיטינג עובדות במאה אחוזים מהמקרים, אם הן מיושמות כהלכה. על אף שעקרונות היסוד של האודיטינג פשוטים כשלעצמם, על האודיטור להשיג מיומנות ביישום טכניקות האודיטינג לפני שיהיה מסוגל לייצר תוצאות קבועות.
דיוק נדרש כדי להשיג דברים רבים בחיים, אך כאשר מישהו עוסק בחיים עצמם, כלומר בפרקליר, סטייה קלה ביישום הנוהל יכולה להפחית במידה רבה את התוצאות המושגות. כבר לפני זמן רב הוכח שהישג גדול יותר מתרחש כאשר נוהל האודיטינג ניתן בדייקנות בכל היבטיו. הניסים המתרחשים מאודיטינג מגיעים מעשרות, אפילו מאות, של נקודות שנלמדו, תורגלו ויושמו בדייקנות, הנוגעות לניסוחם של התהליכים, תיפעול האי-מיטר, תקשורת עם הפרקליר וכן הלאה. הצעדים הרבים בסשן של אודיטינג, המבוצעים נכונה, מביאים לצעדים גדולים קדימה בשיפורו הרוחני של הפרקליר.
אודיטור ברמת הכשרה גבוהה מקדיש אלפי שעות לימוד בחדר הקורסים, בלימוד המיומנויות שלו ובליטושן לשלמות על-ידי תרגול. זהו דבר רגיל עבור אודיטור בהכשרה להקדיש ללימודיו כ-40 שעות בשבוע או למעלה מכך. הוא מקדיש זמן רב יותר בלימוד המיינד מאשר כל בעל-מקצוע אחר בתחום דומה. ברמות הגבוהות ביותר של ההכשרה, אודיטור צובר שעות לימוד השוות לשתים-עשרה שנות לימוד במכללה או באוניברסיטה.
|