|
העיסוק המעשי בסיינטולוגיה
האודיטור מדריך את הפרקליר להתבונן ביסודיות רבה יותר באיזור זה. הוא ממשיך את התהליך, ורושם הערות לגבי תגובות האי-מיטר ונתונים המתגלים על-ידי הפרקליר, כדי לעזור לתיעוד ההתקדמות. האודיטור מציית לתקנון האודיטור ולעולם אינו מבצע הערכה על המידע שהפרקליר מגלה. עם התקדמותו של התהליך, נתונים נוספים מאיזור זה של המיינד הריאקטיבי, שעד כה היו נסתרים ממודעותו של האדם, נעשים זמינים במיינד האנליטי של הפרקליר. השאלות וההנחיות של התהליך הספציפי עוזרות לפרקליר לפרוק את האנרגיה והכוח המזיקים הקשורים במאורעות בעברו. ככל שהמטען פוחת, כך גדלה מודעותו של הפרקליר לאיזור זה.
האודיטור ממשיך לכוון את תשומת
ליבו של הפרקליר אל האיזור. התגובות
באי-מיטר מסייעות לו לכוון את הפרקליר לשלוף מתוך המיינד הריאקטיבי עוד ועוד נתונים, שלפנים לא היו ידועים לפרקליר, ולהחזירם אל המוּדעוּת האנליטית שלו. בסופו של דבר, הפרקליר נעשה מודע לחלוטין לתוכֶן, ויכול להתבונן בו כפי שהוא, מבלי שמודעותו תהא אפופה בריאקטיביות.
במהלך האודיטינג, לפרקליר יש הבנות רבות בנוגע לחיים. גילויים כאלה מכונים בסיינטולוגיה "הארות". "הארה" היא משהו שהאדם הגיע להבנה לגביו. זהו משפט בסגנון של "מה אתה יודע, פתאום הבנתי למה הרגשתי כמו שהרגשתי לגבי. . ." הארות מביאות לדרגה גבוהה יותר של מודעות, וכתוצאה מכך ליכולות גבוהות יותר להצליח בחיים. כאשר הבנה כגון זו מתרחשת, חלק זה של המיינד הריאקטיבי מפסיק להירשם באי-מיטר, והמחט משייטת בחופשיות ובקצביות ימינה ושמאלה על החוגה תופעה שהאודיטור מבחין בה בקלות.
הפרקליר השיג דרגה גבוהה יותר של מודעות, ואפשר שנפטר מפחד לא הגיוני, מחלה פסיכוסומטית או חוסר יכולת פסיכוסומטי. המקור של מה שהטריד אותו היה בלתי ידוע, אך מרגע שנתגלה, כוחו פג. התהליך ששימש בסשן האודיטינג השיג את מטרתו ויכול להסתיים. כעת האודיטור עובר אל תהליכים נוספים, כשהוא נותן לפרקליר אודיטינג נוסף.
עוד ועוד איזורים של המיינד הריאקטיבי מטופלים ומשוחררים באמצעות אודיטינג. השפעותיו השליליות ממשיכות להתמעט, והאדם נעשה מאושר יותר, מודע יותר מבחינה רוחנית ובשליטה רבה יותר על חייו.
|